FAQ
Nemůžeš se stále připojit?
- Zkontroluj, zda máš aktivní balíček v sekci Moje ha-fi. (musíš být přihlášený na svém účtu)
- Ověř, zda platba proběhla v pořádku.
- Restartuj prohlížeč.
- Restartuj své zařízení.
- Ověř, jestli jsi nepřekročil počet připojených zařízení na jednom účtu ha-fi. (týká se pouze služby Surfuj na koleji).
- Ověř, zda jsi uvedl správné heslo při přihlášení na Wi-Fi. (V případě služby Surfuj na koleji při změně Tvého hesla k účtu ha-fi, se změní i heslo k přihlášení na Wi-Fi.)
- Ověř, zda jsi provedl všechny potřebné kroky pro aktivaci internetu. Podrobný návod pro jednotlivé operační systémy nalezneš na stránce Jak se připojit (týká se pouze služby surfuj na koleji).
Jak mohu internetové připojení zrušit?
- Internetové připojení lze zrušit, avšak je nutné projít těmito kroky. Zákazník má právo zrušit své připojení kdykoliv posláním písemné žádosti na e-mailovou adresu ha-fi@ha-vel.cz nebo prostřednictvím přihlášení v Moje ha-fi v souladu se smluvní dokumentací. Po obdržení platby bude připojení aktivní po zbytek předem zaplaceného období.
Mohu si v průběhu užívání internetového připojení změnit tarif internetu nebo TV?
- V průběhu užívání je možné změnit tarif, stačí jít do sekce Moje ha-fi.cz.
Kolik zařízení si mohu do modemu najednou připojit?
- K internetu na doma se může připojit celá rodina. Najednou totiž může být přes Wi-Fi připojeno až 32 zařízení (počítače, tablety, notebooky, telefony atd.). Všichni se ale budou dělit o jednu rychlost a kapacitu připojení.
- Router zařízení Ti pronajmeme a nakonfigurujeme přímo dle požadavku objednávky a následně Ti ho zašleme na adresu pomocí Zásilkovny. Pronájem router zařízení je 39 Kč měsíčně. Vrácení routeru zařízení je jeden měsíc od posledního dne připojení. Pokud nevrátíš zařízení do měsíce, bude ti účtován poplatek 2 670 Kč.
Jak a kam vrátit pronajaté přijímací zařízení?
- Do 30 dnů po ukončení je nutné na vlastní náklady vrátit pronajaté přijímací zařízení na adresu firmy. Podrobné informace o našich pobočkách včetně adresy nalezneš v sekci poskytovatel služby.
Přestal mi fungovat internet, přestože svou Wi-Fi vidím jako dostupnou. Co mám dělat?
- Pokud se nemůžeš připojit k internetu i přesto, že svou Wi-Fi síť na počítači vidíš jako dostupnou, zkus restartovat Wi-Fi router. V případě, že se k internetu nemůžeš připojit ani po restartu zařízení či nakonfigurování routeru, neváhej kontaktovat naše Zákaznické centrum.
Vypadla nám elektřina a od té doby nefunguje internet. Co mám dělat?
- Pokud se nemůžeš po výpadku elektřiny připojit k internetu, zkus restartovat Tvůj Wi-Fi router nebo přímo kabelový modem/gateway. Restart provedeš vytažením síťového kabelu zařízení z elektrické zásuvky na dobu alespoň 30 sekund. Pokud router/modem/gateway nesvítí, zkontroluj na jiném zařízení (lampa, nabíječka apod.) funkčnost dané elektrické zásuvky.
Nefunguje mi IPTV, co mám dělat?
- Zkontroluj, zda Ti funguje internet i na jiném zařízení (počítač, smartphone). Restartuj televizi, novější televize se nemusí při stisknutí tlačítka Off na ovladači opravdu vypnout, ale přejít do tzv. pohotovostního režimu. Je-li to možné, odpoj televizi na 10 sekund ze zásuvky (dokud nezhasne LED kontrolka) a poté ji znovu připoj a zapni. Zkontroluj, zda jsou do televize/set-top boxu řádně zapojeny všechny kabely. Máš-li televizi připojenou přes Wi-Fi, zkontroluj v nastavení televize, že je televize opravdu připojena ke Tvé Wi-Fi síti. Pokud Ti IPTV televize i přesto nefunguje, nahlásíš problém přímo poskytovateli SledovaniTV.
Seká se mi IPTV televize (Sledování TV)
Důvodů, proč se Ti může naše internetová televize začít sekat je několik:
- Televizi máš připojenu k internetu přes Wi-Fi síť. Běžně se stává, že se zákazníkům nechce vést k televizi internetový kabel, a proto ji raději připojí přes Wi-Fi síť. Problém však může nastat, pokud máš v aplikaci nastavenou HD kvalitu a zároveň je Tvůj Wi-Fi router pomalý, je od televize daleko nebo jsi v zarušeném prostředí panelákové zástavby. Pro nepřerušovaný zážitek z naší IPTV doporučujeme propojit televizi s routerem síťovým kabelem.
- Připoj televizi k internetu přes kabel.
- Většina moderních TV podporuje standard 802.11ac (5 GHz), proto stačí vyměnit starší router za nový a televizi přepojit na výrazně rychlejší Wi-Fi síť označenou jako 5 GHz.
- Sniž kvalitu obrazu v aplikaci na SD.
- Sleduješ IPTV na více zařízeních současně ve stejné síti?
- Naši internetovou televizi můžeš sledovat na několika zařízeních současně kdekoli v Evropě. Pokud se však dívá více členů domácnosti zároveň, a přitom jsou připojeni ke stejnému routeru či dokonce přes Wi-Fi, může v případě, kdy tento provoz router nestíhá odbavit, docházet k sekání. Stejně tak, pokud nemáš pro tento provoz dostatečně dimenzovanou internetovou přípojku.
- Sniž kvalitu obrazu v aplikaci na SD.