FAQ
Nemůžete se stále připojit?
- Zkontrolujte, zda máte aktivní balíček v sekci Moje objednávky.
- Zkontrolujte, zda se nacházíte v místě, kde službu poskytujeme.
- Ověřte, zda platba proběhla v pořádku.
- Restartuje prohlížeč.
- Restartuje své zařízení.
- Ověřte, jestli jste nepřekročili počet připojených zařízení na jednom účtu ha-fi. (týká se pouze služby surfuj na koleji).
- Ověřte, zda jste uvedli správné heslo při přihlášení na wi-fi. (V případě služby Surfuj na koleji při změně Vašeho hesla k účtu ha-fi, se změní i heslo k přihlášení na wi-fi.)
- Ověřte, zda jste provedli všechny potřebné kroky pro aktivaci internetu. Podrobný návod pro jednotlivé operační systémy naleznete na stránce Jak se připojit (týká se pouze služby surfuj na koleji).
V případě přetrvávajícího problému prosím kontaktujte naše zákaznické centrum prostřednictvím formuláře nebo na e-mailové adrese %support_email%. Abychom Vám dokázali co nejlépe pomoci, prosím pokuste se specifikovat co nejblíže svůj problém.