Kdo jsme?
„ha-vel internet... naprostý telekomunikační fenomén. Když jsme začali v roce 1996 poskytovat první přípojky k tomu, pro mnohé tehdy ještě neznámému, INTERNETu, tehdy vlastně ještě jako parta nadšenců, kdo by si pomyslel, že dnes budeme provázet každého téměř na každém kroku. Ať si zajdete nakoupit do Alberta, skočíte si poslat dopis, nebo Vám naopak vezou něco z e‑shopu, ať si potřebujete vyřešit sociální příspěvky, přepsat něco na katastru, nebo pořešit cokoli se svým zdravotním pojištěním. Dokonce bez nás hasiči neví, kam mají jet hasit požár, policie neví, kam má jet sjednat pořádek. Jsme s Vámi dnes naprosto na každém kroku. Za těch téměř 30 let jsme neskutečně vyrostli, ale zůstali jsme při zemi. Stále si vážíme každého našeho zákazníka, každého našeho zaměstnance. Vážíme si toho, že dokážeme pro všechny občany naší země přinášet zjednodušení a zkvalitnění každodenního života, ať si to lidé uvědomují nebo vlastně ani neví, že za tím vším nakonec stojíme my a naše nejkvalitnější telekomunikace, že za tím vším stojí ha‑vel!“
Jaké služby nabízíme?
Kde službu poskytujeme
Praha-Smíchov Lihovar
Popis služby
Náš internet pro domácnosti zajistí rychlé a stabilní připojení díky kvalitním službám a technologiím. Abychom Ti mohli poskytovat náš špičkový internet, je potřeba si pouze zapojit modem, který Ti přijde do nejbližší Zásilkovny. Více informací o zařízení zjistíš v sekci Moje ha-fi – návody v pdf dokumentu.
Co obsahuje internetový balíček:
- Pronájem routeru za 39 Kč měsíčně
- Zaktivněnou přípojku ve tvé bytové jednotce, kterou uvedeš v registraci
- Nonstop zákaznickou podporu 24/7/365
- Možnost zakoupení online televize Sledování TV za zvýhodněnou cenu
Doba trvání služby a aktivace služby
Službu je možné aktivovat do 3 – 5 pracovních dnů on-line ve webové aplikaci Moje ha-fi. Nejprve prosím proveď registraci. Pak už jen stačí koupit ten správný balíček.
Co se bude dít dál:
- Aktivuj si balíček pomocí Moje ha-fi
- Doručení routeru do nejbližší Zásilkovny.
- Zásilkovnu si vybereš sám podle toho jak ti to vyhovuje.
- Online budeš nejpozději do 3 – 5 pracovních dnů od vytvoření objednávky.
- Instalační leták a další potřebné informace nalezneš v Moje ha-fi v záložce dokumenty.
- Po připojení routeru budeš mít zprovozněn internet. Stačí připojit Tvé zařízení (PC, Notebook, …) a můžeš začít používat náš špičkový internet.
V případě, že se nepodaří připojení zaktivovat, navštiv prosím stránku FAQ, kde nalezneš nejčastěji kladené otázky. Pokud by Váš problém přetrvával, obraťte se prosím na naše zákaznické centrum prostřednictvím formuláře.
Parametry služby
Pevné připojení | ANO |
---|---|
Wifi připojení | Ti zašleme |
Počet připojených zařízení | Neomezeně |
Rychlost stahování | Dle tvého výběru ( 250 Mb/s, 500 Mb/s, 1 000 Mb/s) |
Datový limit | Neomezeně |
Potřebný hardware | Koncové zařízení pro optickou síť (ONT) |
Stav služby a doklad o zaplacení
Stav služby a její trvání si můžeš zkontrolovat v sekci Moje ha-fi. Nalezneš zde i veškeré faktury za provedené platby a zakoupené zařízení. Tím, že nakupuješ online, nemusíš mít starosti s termíny. Na konci měsíce se bude automaticky stahovat částka, dle tvého nastavení, z uvedené bankovní karty. Veškeré doklady o zaplacení nalezneš ve svém účtu v Moje ha-fi v sekci Faktury.
Potíže s připojením
Jestli Ti internet vypadává, prosím zkontroluj na stránce Jak se připojit, zda jsi nevynechal jeden z kroků aktivace internetu. Pokud to nepomůže, koukni se na kroky na stránce FAQ, kde nalezneš nejčastěji kladené otázky. Jestliže se stále nemůžeš připojit k internetu, obrať se prosím na naši Technickou podporu a zašli jim vyplněný formulář s co nejpřesněji popsaným problémem. Budeme Tě kontaktovat hned, jak to bude možné, a pokusíme se problém vyřešit. V případě potřeby vyšleme na místo našeho technika. Výjezd technika je zpoplatněn.
Pronájem zařízení
Pronájmem zařízení (routeru pro Wi-Fi síť) ve Tvé domácnosti je 39 Kč měsíčně. V případě, že nastane výpadek internetu, zaviněný vadným zařízením, bude pronajaté zařízení vyměněno bezplatně za nové. V případě, že bude zařízení poškozeno ze strany pronajímatele, bude naúčtován poplatek ve výši vzniklé škody, maximálně do výše ceny zařízení, která činí 2 670 Kč. Případné problémy můžeš řešit s naším zákaznickým centrem.
Deaktivace účtu
Zákazník má právo zrušit své připojení kdykoliv, a to posláním písemné žádosti na e-mailovou adresu ha-fi@ha-vel.cz, nebo prostřednictvím přihlášení v Moje ha-fi. Výpovědní doba je 30 dnů v souladu se smluvní dokumentací. Počíná běžet dnem následujícím po dni doručení Výpovědi smluvní strany druhé smluvní straně. Po uplynutí této doby máš 30 dnů na zaslání pronajatého routeru nazpátek na adresu sídla firmy.
Pokud si internetový balíček neaktivuješ nebo nepoužíváš déle než 6 měsíců, dojde po této lhůtě automaticky k ukončení smluvního vztahu. A Tvůj účet bude smazán v souladu s GDPR, včetně všech faktur a informací o platbě. Když budeš chtít pokračovat, je nutné provést registraci znovu. Pokud naše služby již nebudeš potřebovat, můžeš svůj účet také smazat natrvalo sám, a to v nastavení účtu v Moje ha-fi.
Zásady používání služby ha-fi
Jakékoliv zneužití služby k trestné činnosti či zneužití v podobě uvolnění hotspotu a přeprodeji, je přísně zakázáno! V případě porušení pravidel užívání služby Moje ha-fi, bude přístup k internetu dočasně či trvale ukončen a bude nárokovaná smluvní pokuta. Více informací lze najít ve Všeobecných obchodních podmínkách, které jsou k dispozici na www.ha-vel.cz.
Odpovědnost
ha-vel internet s.r.o. si vyhrazuje právo na dočasné zablokování přístupu, v případě nesplnění platební povinnosti.
ha-vel internet s.r.o. nemá odpovědnost za případné škody či náklady vzniklé v souvislosti s technickými problémy nebo výpadky.
Kde službu poskytujeme
Ostrava - Plesná
Přesnou dostupnost pro svou lokalitu si prosím nejprve ověřte zde. Nejprve prosím vyplň formulář pro ověření dostupnosti služby a my Tě do 3 pracovních dnů budeme informovat o výsledku.
Popis služby
Náš internet pro domácnosti Ti zajistí rychlé a stabilní připojení, díky kvalitnímu řešení a technologii. Abychom Ti mohli poskytovat náš špičkový internet, je potřeba na Tvůj dům/byt umístit 60GHz bezdrátovou jednotku, která je součástí startovního balíčku. S upevněním zařízení nemusíš mít starost, instalaci Ti zajistíme přes partnerskou společnost, která se na montáže specializuje.
Co startovací balíček obsahuje:
- pronájem 60 GHz bezdrátové jednotky MikroTik Wireless Wire nRAY Routerboard, 1x Gbit LAN, 802.11ad. a držáku na první tři měsíce pouze za 1 Kč
- internetové připojení na dobu prvních 3 měsíců zcela ZDARMA
- instalaci bezdrátové jednotky na Tvůj byt/dům, kterou zajistí naše partnerská firma. Instalační poplatek uhradíš přímo montážní firmě buď hotově na místě, nebo na fakturu. Cena za instalaci zařízení se pohybuje od 2 000 Kč do 3 000 Kč, v závislosti na složitosti upevnění zařízení.
Počáteční investice je pro Tebe tedy pouze náklad za instalaci zařízení. Poté si můžeš službu užívat po dobu prvních 3 měsíců zcela ZDARMA.
Prodloužení služby
Po uplynutí 3 měsíců ZDARMA si stačí v Nabídce balíčků prodloužit internetové připojení na další měsíc, případně na několik měsíců dopředu. Měsíční paušál je ve výši 499 Kč a měsíční pronájem instalovaného zařízení ve výši 50 Kč. Stačí vybrat počet měsíců a zaplatit kartou přes GoPay. Před vypršením balíčku Ti zašleme vždy upozornění do e-mailu. V případě, že zapomeneš balíček prodloužit, bude Tvoje připojení znovu aktivní ihned po provedení platby.
Aktivace služby
Nejprve prosím proveď registraci. Pak už jen stačí v Nabídce balíčků aktivovat Startovací balíček.
Co se bude dít dál:
- V momentě, kdy balíček aktivuješ na odkazu Nabídka balíčků
- Termín instalace proběhne nejpozději do 7 pracovních dní od vytvoření objednávky.
- Před příjezdem Tě bude kontaktovat technik, který zařízení namontuje a připraví UTP kabel na předem sjednané místo uvnitř domu/bytu.
- Technikovi uhradíš instalační poplatek.
- Po odjezdu technika bude Tvoje připojení zprovozněno. Stačí vložit UTP kabel do Tvého zařízení (PC, Notebook, …) a můžeš začít používat náš špičkový internet.
Musíme Tě upozornit, že součástí balíčku není router. Pokud tedy budeš potřebovat i Wi-Fi připojení, nezapomeň si zakoupit router od jakéhokoliv prodejce elektroniky a nainstalovat podle přiloženého návodu.
V případě, že se nepodaří připojení zaktivovat, navštiv prosím stránku FAQ, kde nalezneš nejčastěji kladené otázky. Pokud by Tvůj problém přetrvával, obrať se prosím na naše zákaznické centrum prostřednictvím formuláře.
Parametry služby
Pevné připojení | ANO |
---|---|
Wifi připojení | Potřeba dokoupit zařízení u prodejce elektroniky |
Počet připojených zařízení | Neomezeně |
Rychlost stahování | 400 Mbit/s |
Datový limit | Neomezeně |
Potřebný hardware | 60GHz anténa – součást startovacího balíčku Popis jednotky MikroTik (česky) | Popis jednotky MikroTik (anglicky, výrobce) |
Stav služby a doklad o zaplacení
Stav služby a její trvání si můžeš zkontrolovat v sekci Moje ha-fi. Nalezneš zde i veškeré faktury za provedené platby a zakoupené zařízení.
Potíže s připojením
Jestli Ti internet vypadává, prosím zkontroluj na stránce Jak se připojit, zda jsi nevynechal jeden z kroků aktivace internetu. Pokud to nepomůže, koukni se na kroky na stránce FAQ, kde nalezneš nejčastěji kladené otázky. Jestliže se stále nemůžeš připojit k internetu, obrať se prosím na naši Technickou podporu a zašli jim vyplněný formulář s co nejpřesněji popsaným problémem. Budeme Tě kontaktovat hned, jak to bude možné, a pokusíme se problém vyřešit. V případě potřeby vyšleme na místo našeho technika. Výjezd technika je zpoplatněn.
Pronájem zařízení
Pronájmem je myšlena 60GHz bezdrátová jednotka MikroTik Wireless Wire nRAY Routerboard, 1x Gbit LAN, 802.11ad. a držák, pomocí kterého je jednotka umístěna na Tvůj byt/dům. V případě, že nastane výpadek internetu, zaviněný vadným zařízením, bude pronajaté zařízení vyměněno bezplatně za nové. V případě, že bude zařízení poškozeno ze strany pronajímatele, bude naúčtován poplatek ve výši vzniklé škody, maximálně do výše ceny zařízení, která činí 3 025 Kč. Případné problémy můžeš řešit s naším zákaznickým centrem. Pronajímatel také zodpovídá za dodávku proudu pro toto zařízení.
Deaktivace účtu
Pokud si internetový balíček neaktivuješ či neprodloužíš do 30 dní po vypršení 3 měsíční doby poskytování služby ZDARMA, bude po této lhůtě 60GHz bezdrátová jednotka, včetně držáku demontována za poplatek ve výši 1 000 Kč. V případě, že byla služba alespoň jednou prodloužená a následně zažádáte o ukončení služby, případně službu neprodloužíte do 30 dní od vypršení platnosti balíčku, bude pronajaté zařízení demontováno bez poplatku.
Pokud si internetový balíček neaktivuješ nebo nepoužíváš déle než 6 měsíců, dojde po této lhůtě automaticky k ukončení smluvního vztahu. A Tvůj účet bude smazán v souladu s GDPR, včetně všech faktur a informací o platbě. Když budeš chtít pokračovat, je nutné provést registraci znovu. Pokud naše služby již nebudeš potřebovat, můžeš svůj účet také smazat natrvalo sám, a to v nastavení účtu v Moje ha-fi.
Zásady používání služby ha-fi
Jakékoliv zneužití služby k trestné činnosti či zneužití v podobě uvolnění hotspotu a přeprodeji, je přísně zakázáno! V případě porušení pravidel užívání služby Moje ha-fi, bude přístup k internetu dočasně či trvale ukončen a bude nárokovaná smluvní pokuta. Více informací lze najít ve Všeobecných obchodních podmínkách, které jsou k dispozici na www.ha-vel.cz.
Odpovědnost
ha-vel internet s.r.o. si vyhrazuje právo na dočasné zablokování přístupu, v případě nesplnění platební povinnosti.
ha-vel internet s.r.o. nemá odpovědnost za případné škody či náklady vzniklé v souvislosti s technickými problémy nebo výpadky.
Kde službu poskytujeme
Campus Vysoké školy ekonomie a managementu a.s. Nárožní 2600/9a, Praha 5, 158 00
Popis služby
Služba je určena studentům ubytovaným na kolejích výše uvedených vysokých škol. Služba je dostupná na všech pokojích. Není tedy potřeba ověřovat dostupnost služby. Stačí se jen registrovat, zakoupit balíček, který nabízíme v měsíční, půlroční nebo roční variantě, provést aktivaci a jste připojeni.
Parametry služby
Pevné připojení | NE |
---|---|
Wifi připojení | ANO |
Počet připojených zařízení | 2 |
Rychlost stahování | 100 Mbit/s |
Datový limit | Neomezeně |
Potřebný hardware | NE |
Aktivace služby
Podrobný návod pro jednotlivé operační systémy, jak se registrovat a aktivovat službu, nalezneš na stránce Jak se připojit.
Prodloužení služby
Po aktivaci služby poběží připojení po tu dobu, kterou jste si zvolili v rámci cenového balíčku. Před vypršením vybraného balíčku Ti vždy zašleme upozornění do e-mailu. Pokud si službu prodloužíte o další období, nebo zakoupíte jiný typ balíčku, zbývající dny, které sis předplatil, se Ti k novému období přičtou. V případě, že zapomeneš balíček prodloužit, bude Tvoje připojení znovu aktivní ihned po provedení platby.
Stav služby a doklad o zaplacení
Stav služby a její trvání si můžeš zkontrolovat v sekci Moje ha-fi. Nalezneš zde i veškeré faktury za provedené platby.
Potíže s připojením
Jestli Ti internet vypadává, prosím zkontroluj na stránce Jak se připojit, zda jsi nevynechal jeden z kroků aktivace internetu. Pokud to nepomůže, koukni se na kroky na stránce FAQ, kde nalezneš nejčastěji kladené otázky. Jestliže se stále nemůžeš připojit k internetu, obrať se prosím na naši Technickou podporu a zašli jim vyplněný formulář s co nejpřesněji popsaným problémem. Budeme Tě kontaktovat hned, jak to bude možné, a pokusíme se problém vyřešit. V případě potřeby vyšleme na místo našeho technika. Výjezd technika je zpoplatněn.
Deaktivace účtu
Pokud si internetový balíček neaktivuješ nebo nepoužíváš déle než 6 měsíců, dojde po této lhůtě automaticky k ukončení smluvního vztahu. A Tvůj účet bude smazán v souladu s GDPR, včetně všech faktur a informací o platbě. Když budeš chtít pokračovat, je nutné provést registraci znovu. Pokud naše služby již nebudeš potřebovat, můžeš svůj účet také smazat natrvalo sám, a to v nastavení účtu v Moje ha-fi.
Zásady používání služby ha-fi
Jakékoliv zneužití služby k trestné činnosti či zneužití v podobě uvolnění hotspotu a přeprodeji, je přísně zakázáno! V případě porušení pravidel užívání služby ha-fi, bude přístup k internetu dočasně či trvale ukončen a bude nárokovaná smluvní pokuta. Více informací lze najít ve Všeobecných obchodních podmínkách, které jsou k dispozici na www.ha-vel.cz.
Odpovědnost
ha-vel internet s.r.o. si vyhrazuje právo na dočasné zablokování přístupu, v případě nesplnění platební povinnosti.
ha-vel internet s.r.o. nemá odpovědnost za případné škody či náklady vzniklé v souvislosti s technickými problémy nebo výpadky.